خبر ها > ساختمانهای عجیب موجدار توکیو که میتوان روی آنها قدم زد

ساختمانهای عجیب موجدار توکیو که میتوان روی آنها قدم زد

استودیوی هدرویک: ساختمان‌ها دارای منحنی‌های موجدار برای القای سرسبزی به محیط شهری
325 بازدید

ساخت و سازها در منطقه Toranomon-Azabudai در مرکز توکیو آغاز شده است ، جایی که بلندترین آسمان خراش ژاپن در کنار ساختمانها و یک طلسم منظره ای که توسط استودیوی هدرویک طراحی شده است ، قرار خواهد گرفت.

استودیوی هدرویک قلمرو عمومی و تعداد زیادی بلوک کم ارتفاع را برای توسعه در بخش میناتو توکیو بر اساس ایده ایجاد یک طلسم غول پیکر پر از گیاه طراحی کرد.

توماس هدرویک ، بنیانگذار استودیوی هدرویک گفت: "از آنجا که بسیاری از تحولات جدید در سراسر جهان می تواند خشن و استریل باشد ، ما نمی دانیم که آیا می توانیم با یکپارچه سازی مقادیر شدید بوته و فضای سبز بطور شگفت آور ، جایگزینی انسانی محور فراهم کنیم."

وی ادامه داد: "به عنوان راهی برای ترکیب یک سیستم ساخت و ساز معماری با مقادیر قابل توجهی از طبیعت ، ما ایده یک کلاه فرنگی باغی را به ابعاد منطقه توسعه دادیم."

"این مفهوم به ما اجازه داده است تا منطق اساسی را به یک قطعه هشت هکتاری توکیو بیاوریم ، در ضمن فضایی را برای امکاناتی مانند مسکن ، مغازه ها ، هتل ها ، آبگرمها ، مدرسه و معبد در بخش هایی که توسط شبکه ساخته شده است ، ایجاد کند."

این منطقه که توسط موری ساخته شده است ، بیش از هشت هکتار وسعت خواهد یافت. همچنین شامل سه آسمان خراش است که توسط Pelli Clarke Pelli Architects طراحی شده است که بلندترین آنها در حدود 330 متر بلندترین ساختمان در ژاپن خواهد شد.

استودیوی هدرویک با کشیدگی طول سایت ، مجموعه ای از ساختمان ها را ایجاد کرد که به منظور ایجاد "هویت متمایز" به منطقه طراحی شده اند.

نیل هوبارد گفت: "در داخل یک دره طبیعی قرار داشته باشید ، ما تصمیم گرفتیم تا آن توپوگرافی را از طریق طراحی خود برجسته کنیم ، یک آرایش عایق بندی شده را ایجاد می کنیم که از یک سیستم ساختاری شبیه به پورگولا برای ایجاد انواع فضاهای چشم انداز ، از باغ های پنهان گرفته تا حیاط های غرق شده استفاده می کند." رهبر گروه در استودیوی هدرویک.

هابارد ادامه داد: "بافندگی و جاری شدن از طریق این طرح ، خانواده ای از غرفه ها از شبکه طاقچه بیرون می آیند. به جای تمرکز بر روی یک تصور واحد ، امیدواریم که با ایجاد صدها لحظه کشف و کشف ، اکتشافات را ترغیب کنیم."

سه ساختمان کم ارتفاع در انتهای شرقی سایت شامل مغازه ها ، اداری و فضای مسکونی به همراه یک موزه و گالری خواهد بود ، در حالی که یک سری ساختمان های تریبون در کنار برج ها دارای لابی برای آپارتمان ها ، امکانات هتل و مغازه ها خواهند بود.

فضای داخلی یکی از فضاهای خرده فروشی برج توسط سو فوجیموتو طراحی خواهد شد.

یک مدرسه هفت طبقه برای 700 دانش آموز بین المللی که در کنار برج اصلی ساخته می شوند نیز توسط این استودیو طراحی شده است. این مدرسه مدرسه بریتانیا در توکیو نامگذاری خواهد شد.

تمام ساختمانها با یک تونل زیر زمینی به طول 700 متر به هم متصل خواهند شد که شامل یک سالن غذایی قابل ملاحظه است.

استودیوی هدرویک اغلب در طرح های خود مقدار زیادی از گیاهان را شامل می شود.

در شانگهای استودیو در حال ساختن یک پوشش درخت به نام 1000 درخت است ، در حالی که یک برج طراحی شده در سنگاپور در بالکن های خمیده و پر از باغ های حلق آویز پوشانده خواهد شد.

در لندن ، استودیوی هدرویک طرحی بحث برانگیز Garden Garden را در سراسر تیمز طراحی کرد که در سال 2017 قطع شد.

مشاهده ویدیوی ساختمانهای عجیب موجدار توکیو که میتوان روی آنها قدم زد

منبع : dezeen

اخبار مرتبط